دبیرکل شبەنظامیان عصائب اهل‌الحق نیروهای آمریکایی در عراق را تهدید می‌کند

دبیرکل شبەنظامیان عصائب اهل‌الحق نیروهای آمریکایی در عراق را تهدید می‌کند

قیس خزعلی اعلام کردە کە پایگاه‌های بمباران شدە از طرف آمریکا، محل استقرار شبەنظامیان حشدالشعبی بودە است.

دبیرکل شبەنظامیان عصائب اهل‌الحق نیروهای آمریکایی در عراق را تهدید می‌کند و اعلام کردە، سلاح‌های محور مقاومت تضمینی برای اخراج نیروهای آمریکا از عراق است.

قیس خزعلی، دبیرکل شبەنظامیان عصائب اهل‌الحق، در حساب کاربریش در توییتر، بمباران پایگاه‌های شبەنظامیان حشدالشعبی وابستە بە حکومت ایران در مرز عراق و سوریە را یک ”عمل حقیر” توصیف کردە است.

 بامداد روز جمعە، هشتم اسفندماه، جنگندەهای آمریکا بە دستور جو بایدن، رئیس جمهور این کشور، پایگاه شبەنظامیان شیعە وابستە بە حکومت ایران در خاک سوریە و در نزدیکی مرزهای عراق را بمباران کردند.

قیس خزعلی گفتە کە این بمباران بە نفع ”پروژە سهیونیستی” بە حساب ریختن خون عراقی‌ها صورت گرفتە است.

دبیرکل ملیشیاهای عصائب اهل‌الحق اعلام کردە کە پایگاه‌های بمباران شدە محل استقرار شبەنظامیان حشدالشعبی بودە کە از مرزهای عراق و سوریە محافظت می‌کنند.

قیس خزعلی تصریح کردە کە تنها با اخراج نیروهای آمریکا از عراق ثبات در این کشور برقرار می‌شود و نیروهای آمریکایی هم تنها با ”ارادە ملی، قرار سیاسی و سلاح محور مقاومت” از عراق بیرون می‌روند.

”محور مقاومت” کە از ده‌ها گروه ملیشیایی و شبەنظامی شیعە در عراق و دیگر کشورهای عربی خاورمیانە تشکیل یافتە است از سوی جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌شود و بەطور مستمر خصومت خود را با آمریکا و اسرائیل تکرار می‌کند.