تاکید رژیم ایران بر حمایت از گروه‌های تروریستی وابسته به خود پس از توافق با عربستان

تاکید رژیم ایران بر حمایت از گروه‌های تروریستی وابسته به خود پس از توافق با عربستان

رژیم ایران با هدف دخالت در امور داخلی کشورهای خاورمیانه، اقدام به ایجاد گروه‌های نظامی همچون “حزب‌الله لبنان، حوثی‌های یمن، حشدالشعبی عراق، حماس فلسطین” و گروەهای دیگر کرده و تمام منابع مالی و نظامی این گروه‌های افراطی را نیز تامین می‌کند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان و مشاور رهبر رژیم ایران علیرغم از سرگیری روابط با عربستان سعودی، بر حمایت همه‌جانبه رژیم ایران از گروه‌های وابسته به خود تاکید کرد.

روز یکشنبه ٢١ اسفندماه، “حسین شریعتمداری”، مدیر مسئول روزنامه حکومتی کیهان و مشاور خامنه‌ای با اشاره به توافق فی‌مابین رژیم ایران و عربستان، به ادامە حمایت همه‌جانبه این رژیم از گروه‌های تروریستی وابسته به خود تاکید کرد.

نامبرده همچنین گفتە است که از سرگیری روابط بین رژیم ایران و عربستان مانعی در ادامە حمایت این رژیم از گروه‌های تروریستی وابسته بە خود نخواهد بود و سیاست رژیم بر پایبندی و تداوم حمایت از شبه‌نظامیان وابسته خود است.

تاکید مسئولان رژیم ایران از ادامە حمایت همه‌جانبه از گروه‌های افراطی و تروریستی وابسته به خود همزمان با اعلام توافق با عربستان در حالی است که عربستان سعودی در چند سال اخیر با گروه تروریستی “حوثی‌های یمن” وابسته به رژیم ایران در جنگ بوده است.

رژیم ایران با هدف صدور انقلاب و دخالت در امور داخلی کشورهای خاورمیانه، اقدام به ایجاد گروه‌های نظامی همچون “حزب‌الله لبنان، حوثی‌های یمن، حشدالشعبی عراق، حماس فلسطین” و گروەهای دیگر کرده و تمام منابع مالی و نظامی این گروه‌های افراطی را نیز تامین می‌کند.