زوحاک قرن 21 و جلادهایش

زوحاک قرن 21 و جلادهایش

هرگاه PKK کودکان و نوجوانان کورد را در صفوف خود قربانی می کند، می‌بینیم که با تمام گستاخی و بی پروایی اعلام می کنند که آنها به خاطر آپو قربانی شدند و خون خود را فدای سروک کردند.

PKK در جدیدترین بیانیه خود هویت سه دختر بچه را اعلام کرده کە 7 ماە پیش در نتیجەی حملات هوایی ترکیە در جنوب کوردستان جان خود را از دست دادەاند.

این سه دختر نوجوان که در کودکی از شمال کوردستان ربوده شده اند، سال گذشته میلادی بنابر ادعای PKK در نتیجه حمله جنگنده های ترکیه در جنوب کوردستان جان خود را از دست دادەاند و حالا پس از 7 ماه، این حزب بی شرمانه خبر جان باختن آنها را اعلام کرده و اظهار می دارد که این سه رفیق خود را فدای سروک کردند!!

اسم این 3 دختر نوجوان عبارتند از:

زیلان گک اهل موش در شمال کوردستان

امل بور اهل وان در شمال کوردستان

شاناز ئوکشاماک اهل آمد در شمال کوردستان

آیا واقعا این کودکان چیزی از امپریالیسم و ​​سرمایه داری معاصر می دانند؟!!

PKK با نهایت گستاخی اظهار داشته: آنها فدائیان آپو بودند و آنچه آنها را به کوهستان جذب کرد، ایدئولوژی آزادی زنان آپو بود! آنها در کودکی با فاشیسم، امپریالیسم و ​​سرمایه داری معاصر جنگیدند!! عجب از این گستاخی، پستی و دنائت! آیا واقعا این کودکان چیزی از امپریالیسم و ​​سرمایه داری معاصر می دانند؟!!

تمام بیانیه های حزب کارگران کوردستان PKK، در مورد روح فدائی گری این کودکان برای اوجالان است، فکر می کنند مردم کورد حقیقت اوجالان را نمی دانند! بله، آنها فکر می کنند که مردم کورد حقیقت اوجالان را که در امرالی لم داده و اینکه همچون زحاک افسانەایی، خون آشام کودکان کورد شده است و سر تا پا در خدمت حکومت ترکیه است را نمی دانند.!

PKK از اوجالان که در امرالی لم داده و بلای جان کردها شده است، از وی یک بت ساخته و او را تا جایگاه خدایی بالا برده اند! همانطور که نذورات به خدایان تقدیم می شود، PKK کودکان کورد را در قربانگاه خدای خود (اوجالان) به عنوان نذری تقدیم می کند!!

کودک ربایی و به کارگیری و نظامی گری آنها منبع اصلی PKK برای تشکیل صفوف خود است. این همان چیزی است که توسط سازمان های بین المللی فعال در زمینه حقوق کودکان به ثبت رسیده است.