دروغ، ابزار اصلی PKK برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های مداومش

دروغ، ابزار اصلی PKK برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های مداومش

تنها سلاحی که PKK با آن می‌جنگد و ناکامی‌ها، عقب‌نشینی‌ها و شکست‌های سیاسی، نظامی و سازمانی خود را می‌پوشاند، دروغ است.

PKK کنگره سوم خود در استان سلیمانیه جنوب کوردستان را با عنوان پوششی “جنبش آزادی” برگزار کرد.

در این کنگره شاهد تغییرات بنیادین شاخه PKK در سلیمانیه بودیم که شامل اخراج همه اعضای اصلی جنبش آزادی از ریاست مشترک گرفته تا آخرین عضو رهبری می شد.

این کنگره در هتل رامادای سلیمانیه و بنا بر ادعای رسانه های PKK با شرکت 1000 نفر از اعضای PKK برگزار شد. اما آنچه منابع “دارکا مازی” حاضر در کنگرە نقل کردەاند، کاملا متفاوت از ادعاهای PKK است. PKK پس از برگزاری این کنگره سعی در موفق جلوه دادن آن بود. اگر چه روایت های رسانه های PKK هم از تعداد شرکت کنندگان متفاوت بود، برای مثال ارگان رسانه ای PKK موسوم بە “ANF”، تعداد شرکت کنندگان را 700 نفر عنوان کرد در حالی که شبکه ماهواره ای PKK (SterkTV) تعداد شرکت کنندگان در کنفرانس را به 1000 نفر رساند!!

بنابر گزارش منابع “دارکا مازی”، ادعاهای PKK درباره تعداد شرکت کنندگان بسیار اغراق آمیز بوده و گزارش‌ها از تعداد شرکت کنندگان حاکی از اینست که:

5 نفر از کادرهای اروپایی PKK

7 نفر از قندیل

30 کودک و نوجوان

حدود 150 عضو PKK در این کنگره شرکت داشتند. عده ای هم برای صرف ناهار آمده بودند که هیچ ربطی به کنگره نداشتند.

PKK در پی شکست های مداوم خود در جنوب کوردستان، تغییری اساسی در صفوف این گروه پوششی خود ایجاد کرد و 16 عضو اصلی آن را اخراج کرد.

همه امروز آگاه هستند که رسانه های PKK بر اساس دروغ ساخته شده اند و وظایف آنها فقط انتشار اخبار دروغ و اغراق آمیز است. سیاست خبری رسانه های PKK برای سرپوش گذاشتن بر شکست های متوالی خود انتشار اخبار پی در پی دروغ است تا زمانیکه آن را بر افکار عمومی تحمیل کنند. برای نمونه PKK در این کنگره در جلوی چشم همه دنیا ادعاهای کذب خود را مبنی بر کشتن 1528 سرباز ترک در جریان عملیات اخیر ترکیه و ساقط کردن بیش از 55 بالگرد ارتش ترکیه را تکرار کرد!!

خلاصه تنها سلاحی که PKK با آن می‌جنگد و ناکامی‌ها، عقب‌نشینی‌ها و شکست‌های سیاسی، نظامی و سازمانی خود را می‌پوشاند، دروغ است…